Om SFO

Bøvling Friskole har en meget velfungerende SFO, hvor børnene trives og er glade for at være.

Vi tilbyder morgenpasning fra kl. 6.15 indtil skolestart. Ved skoledagens afslutning kan vore børn lege videre i skolens SFO, som er beliggende lige ved siden af friskolen.

Børnene spiser medbragt eftermiddagsmad i SFO ca.  kl. 13.30 og senere på dagen frugt. Efter børnene har spist, er der forskellige tilbud. Det kan være aldersinddelte aktiviteter, eller aktiviteter, børnene selv vælger sig på, og mulighederne er mange.

Når SFO-dagen er slut, og børnene skal hjem, følges de til bussen af en voksen, som sikrer, børnene kommer godt med rette bus hjem.

SFO henvender sig både til børn i indskolingen, men også til de lidt større børn. Vi forsøger at lave særlige aktiviteter for de større børn, så der sker noget kun for dem.

Kom og besøg os

Det bedste indtryk af SFO’en får man ved at besøge os mellem 13.00 - 16.00.

Ring og aftal tid på telefon

SFO Telefon nummer: 42 40 52 53